Voel je je teleurgesteld en geïrriteerd? 

Terwijl je juist je best doet om de ander te helpen?

Einde van frustraties nadert! 

Breng een einde aan frustraties door af te rekenen met onaangename gedrag!
  • 9 jaar ervaring gebundeld in 1 stappenplan
  • Veelzijdige uiteenzetting van gedragingen die tot frustratie leiden 
  • Korte en krachtige uitleg met praktische tips  
Een breed inzetbare aanpak met antwoorden op: 
  • Waarom raken we gefrustreerd door andermans gedrag?
  • Hoe voorkom je dat frustratie muisstil aan jouw welzijn knaagt?
  • Wat is de Top 3 van de meest frusturerende gedrag!!
  • Hoe kun je het uitzichtloze situatie omkeren? 

Ik werkte samen met een onderwijsadviseur. Hij was jong en klonk erg ambitieus. Met enthousiasme had ik ja gezegd toen hij mijn ondersteuning vroeg. 


Hij had veel verbeter ideen, maar hij had moeite met verandering, Hoe ik het ook probeerde, kon ik hem niet bereiken.  Als hij reageerde was zijn reactie erg onredelijk. Ook tijdens de vergaderingen veroorzaakte zijn reacties ongemakkelijke pauzes. Ik ging met hem mee naar de klas waar hij een serie lessen gaf....       zie video  uitdagingen met hem

Wat ik kan, kun jij ook: Schakel over van ‘interest’ naar ‘desire’. 

Creëer een behoefte bij je lezers, maak hen hongerig!

Je kunt nu overschakelen naar de volgende stap in de AIDA Formule. Bij de 'Desire' wek je een behoefte op bij je lezers. Je maakt hen hongerig naar jouw product en oplossing voor hun probleem. Je kunt hiervoor zogenaamde benefits (voordelen) van jouw product benoemen. Bijvoorbeeld door zulke opsommingen te gebruiken:


  • Schrijf enkele unieke voordelen van je product op (bij voorkeur die je concurrent niet heeft)
  • Probeer ‘eindresultaten’ na het gebruik van jouw product te benoemen (hoe zou het zijn als je ...)
  • Laat duidelijk blijken hoe jouw product / oplossing jouw leven en dat van andere positief beïnvloed heeft
  • Kies spannende, mysterieuze woorden die lezers nieuwsgierig maken
  • Verklap niet teveel over de inhoud van je product (stop selling the vehicle)
  • Sell them what they 'want' and give them what they 'need'

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV
This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Krijg nu direct toegang tot ... !

Try to persuade your visitor to download your E-book! Maybe you can make a list of the benefits or just write something about the awesome content that's inside!


Om je aanbod unieker te maken en meer waarde te geven is het raadzaam om bonussen bij je aanbod te voegen. Je kunt ook eventueel je bestaande product splitsen in een ‘algemeen’ gedeelte en een ‘bonus gedeelte’. Zorg ervoor dat je deze bonussen een reële waarde geeft. Je zou de bonus tijdelijk beschikbaar kunnen maken wanneer je meer schaarste aan je aanbieding wilt geven.

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV